احسان عباسپور روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این انبار یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی تعاون روستایی استان سمنان در شهرستان میامی بود که زمان ساخت آن به 20 سال گذشته بازمی گردد.
وی خاطرنشان کرد: رانش زمین در منطقه حسین آباد کالپوش شهرستان میامی بخش قابل توجهی از دیوار این انبار را تخریب کرد و این انبار دیگر قابلیت ذخیره کالا را ندارد.
مدیرتعاونی روستایی استان سمنان ادامه داد: در این انبار تخریب شده کالای خاصی ذخیره نشده بود و از این نظر خسارتی به کشاورزان و تعاونی های منطقه وارد نشد.
عباسپور اضافه کرد: از سوی دیگر جاری شدن سیلاب باعث از بین رفتن علوفه دام دامداران استان شد که برای جبران آن، تعاونی روستایی سمنان در روزهای گذشته بیش از 160 تن جو در بین دامداران توزیع کرد.
مدیرتعاونی روستایی استان سمنان گفت: این تعاونی آماده همکاری با کشاورزان و دامداران در بخش های مختلف است و در حد توان برای خدمات رسانی به سیل زدگان تلاش می شود.
به گزارش ایرنا، رانش زمین در بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان باعث آسیب به زیرساخت ها و تخلیه خانه ها به منظور حفظ جان شهروندان شد.
بخش کوهستانی کالپوش میامی به مرکزیت روستای رضوان شامل 12 روستا است که دست کم 20 هزار نفر جمعیت دارد و شغل بیشتر مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است، این بخش در 200 کیلومتری شمال شرقی شاهرود قرار دارد.
شهرستان میامی با بیش از 40 هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان واقع است و بیش از 80 درصد مردم این شهرستان در روستاها زندگی می کنند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.