سید علی میرعلی اکبری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: حاجیه خانم شکر اویس قرنی مادر شهیدان والامقام حمیدرضا و محمدرضا منشی زاده در سن 78 سالگی به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان ادامه داد: این 2 شهید والامقام هر 2 از مفقودین بودند که پس از گذشت سال ها انتظار مادر، در تفحص ها پیدا و به خاک سپرده شدند.
میرعلی اکبری اظهار داشت: شهید محمدرضا در عملیات پدافندی منطقه پنجوین در آبان سال 62 و در سن 21 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید اما پس از 13 سال به کشور بازگشت.
وی اضافه کرد: شهید حمیدرضا منشی زاده نیز در عملیات برون مرزی شرق دجله در اسفند سال 63 در سن 17 سالگی به شهادت رسید که همچون برادر خود مفقود بود و پس از 10 سال به کشور بازگشت.
میرعلی اکبری گفت: این 2 شهید والامقام در گلزار شهدای روستای عبدالله آباد از توابع بخش امیرآباد مدفون هستند.
وی تصریح کرد: پیکر پاک این بانوی مومن، ساعت 15 شنبه 17 فروردین در روستای عبدالله آباد دامغان در کنار فرزندانش آرام می گیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دامغان تصریح کرد: پدر این 2 شهید والامقام نیز در سال 66 درگذشت و مزارش در روستای عبدالله آباد قرار دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان 630 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه کرده است.
در دوران دفاع مقدس 16هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از 20 عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.