به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: وقوع سیل در روز های اخیر خسارت های زیادی را ایجاد کرد اما مردم دولت را تنها نگذاشتند و همراهی می کنند.
وی ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند خسارت ناشی از سیلاب در روزهای گذشته را جبران کند و ضرورت دارد ملت ایران همانند کمک رسانی در زمان جنگ تحمیلی به دولت کمک کنند.
به گفته شاهچراغی دستیابی به موفقیت در کارهای نیک نیازمند تعاون، همکاری، همدلی و همیاری است و رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی وحدت و انسجام بود و این رویه باید در جامعه همواره تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: رضایت به زنده بودن ظالم در حکم شریک ظلم بودن است و هر فردی که راضی به زنده بودن آمریکاست در ظلم این دولت جنایکار شریک است.
وی اضافه کرد: پست، مقام و نماز همه امانتی از سوی خداوند در نزد مومنان است و ضرورت دارد همه افراد برای عاقبت بخیر بودن از خیانت پرهیز و در حفظ امانت تلاش کنند.
امام جمعه سمنان ابراز داشت: ولایت مهم ترین امانت در بین مسلمانان است و به دلیل اهمیت ولایت، این رکن همتراز با توحید در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: ملت در حفظ امانت ولایت بیش از پیش تلاش کنند که حفظ این امانت عامل پیروزی و موفقیت است.
وی با اشاره به در پیش رو بودن روز فناوری هسته ای خاطر نشان کرد: اقتدار کشور در گرو انرژی هسته ای است.
شاهچراغی یادآور شد: کشور ایران به دنبال ساخت بمب اتمی نبوده، نیست و نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به در پیش بودن روز سلامت اظهار داشت: سلامتی و سلامت بودن مردم به عنوان سرمایه ای برای کشور محسوب می شود چرا که داشتن جامعه پویا نیازمند داشتن نیروی کار سالم است.
وی اضافه کرد: تامین سلامتی نوعی اقدام پیشگیرانه تلقی می شود و سلامتی دین و اخلاق نیز مهم است و باید همواره مدنظر مسئولان باشد.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.