به گزارش ایرنا، برگزاری همه پرسی حکومت جمهوری اسلامی در دهم و یازدهم فروردین 1358 و اعلام نتایج همه پرسی و رای «آری» مردم به حکومت اسلامی در فردای آن روز سرآغازی برای عبور از سرمای سوزناک زمستان و زایشی نو در تقوم چهار فصل ایران است.
12 فروردین نماد ظهور حکومتی از جنس عشق و عدل و نشر هوای دلپذیر برای ساخت و آبادانی در ایران است.
مشارکت وصف ناشدنی مردم در همه پرسی 12 فروردین جشن تکامل نظام جمهوری اسلامی بود و ماهیت این نظام مقدس با رای مردم در هم تنیده شد.
12 فروردین 58 نماد ایستادگی و لبیک مردم به ارزش هایی بود که امام راحل در 22 بهمن 1357 آن را بنا نهادند و مردم با حضوری وصف ناشدنی در همه پرسی با معمار کبیر انقلاب برای ساخت ایران هم قسم شدند.
واژگان «جمهوری اسلامی؛ آری» طعم شیرین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به معنی واقعی به کام مردم شیرین کرد و نهال جمهوری اسلامی در این روز تاریخی جوانه زد.

** 12 فروردین نماد مردمسالاری دینی
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه پرسی 12 فروردین 1358 نماد مردمسالاری دینی بود و مردم در این روز تاریخی به دعوت امام راحل لبیک گفتند.
غلامرضا کاتب افزود: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از رای مردم است و «آری» بیش از 98 درصد از واجدان شرکت کننده در همه پرسی به نظام جمهوری اسلامی، ایران را به کمال و معنویت نزدیک کرد.
وی خاطرنشان کرد: در این روز مردم با عقلانیت بیزاری خود را از حکومت طاغوتی نظام شاهنشاهی اعلام کردند و برای پایداری نظام جمهوری اسلامی با امام خمینی(ره) هم قسم شدند.
کاتب اضافه کرد: حمایت مردم در چهار دهه گذشته از نظام جمهوری اسلامی نشان از تعهد و وفاداری آحاد جامعه به دستاوردهای این نظام سرافراز دارد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم با آزادی کامل در 12 فروردین 1358 نظامی خدایی و ولایی را برای ایران اسلامی برگزیدند.

** نشر آزادی در کشور با همه پرسی 12 فروردین
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: همه پرسی و «آری به جمهوری اسلامی» نشر آزادی و میهن دوستی مردم ولایتمدار ایران بود.
آیت الله سید محمد شاهچراغی افزود: مردم در 12 فروردین 1358 از ولایت فقیه دفاع کردند و این همه پرسی سرآغازی برای اجرای منویات امام خمینی(ره) بود.
وی اضافه کرد: مردم در این روز با حضوری پرشور و رای به استقرار نظام جمهوری اسلامی زنجیره پیروزی انقلاب را تکمیل کردند و ولایتمداری آحاد جامعه در این روز به جهانیان ثابت شد.
امام جمعه سمنان ادامه داد: 12فروردین در تقویم جمهوری اسلامی بسیار مقدس و ارزشمند است و باید این روز ملی را جشن گرفت.
شاهچراغی تصریح کرد: عزت و سربلندی ایرانیان در گرو همدلی و اتحاد است و مردم ایران برای پیروزی و دوام انقلاب اسلامی با حضور پرشور در همه پرسی فروردین 98 برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: جوانان باید از میراث پیشینیان خود در حمایت از جمهوری اسلامی محافظت کنند و با این راهبرد می توان برای عزت و سربلندی روز افزون این نظام مقدس تلاش کرد.

** 12 فروردین نماد تکریم آرای ملت
فرماندار مهدیشهر گفت: 12 فروردین 1358 نماد تکریم آرای ملت است و مردم در این روز سرنوشت ساز نشان دادند که به حفظ عهد و پیمانی که با امام خمینی(ره) در 22 بهمن 1357 بستند؛ وفادارند.
حسن ارگی افزود: عزت ملت ایران اسلامی در این روز تاریخی به جهانیان اثبات شد و با همدلی آحاد جامعه حکومت اسلامی در کشور شکل گرفت.
وی اضافه کرد: حفظ ارزش های نظام در دهه پنجم انقلاب با وجود توطئه های دشمنان در اولویت است و مردم و مسئولان به خوبی از این ارزش های دینی محافظت می کنند.
فرماندار مهدیشهر ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در همه پرسی و برگزاری انتخابات های مختلف اثبات شده است و وفاداری آحاد جامعه به نظام جمهوری اسلامی در جهان بی نظیر است.
ارگی خاطرنشان کرد: در 12 فروردین ملت ایران مدال قهرمانی خود را به واسطه حمایت همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی دریافت کردند.
فرماندار مهدیشهر گفت: 12 فروردین از افتخارهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی است که هیچگاه از یاد مردم بیرون نخواهد رفت.

** 12 فروردین جشن ملی- اسلامی ایرانیان
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: 12 فروردین جشن ملی- اسلامی ایرانیان است و با حماسه آفرینی ملت همیشه در صحنه ایران نظام جمهوری اسلامی به عزت و سربلندی رسید.
سعید کامیابی افزود: در این روز سراسر نور، مردم بر حکومت نامشروع نظام های طاغوتی خط بطلان کشیدند و معنویت در کشور گسترانیده شد.
وی خاطرنشان کرد: با وحدت مردم حکومت استکباری از کشور رخت بربست و نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه و توجه به رای مردم برقرار شد.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اضافه کرد: ملت شهید پرور و ولایی ایران در دهه های گذشته به معنی واقعی از رای مردم برای استقرار حکومت اسلامی در کشور حمایت کردند و با همدلی مردم و مسئولان این نظام سراسر نور به سر منزل مقصود رسید.
کامیابی تصریح کرد: اراده پولادین ملت ایران در روز 12 فروردین با وجود کینه توزی و هجمه های استکبار جهانی به ثمر نشست و مردم حکومتی براساس منطق و اسلام را برای توسعه کشور انتخاب کردند.
وی گفت: مردم در این روز ارزشی با درک و آگاهی به نظام جمهوری اسلامی رای دادند و با همدلی باردیگر دسیسه های استکبار جهانی خنثی شد.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تصریح کرد: مردم ایران اکنون با اطاعت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب برای حفظ دستاوردهای این نظام مقدس در تلاش هستند.

** 12 فروردین نماد تحقق آزادی در نظام اسلامی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: 12 فروردین نماد تحقق آزادی در نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام علی شکری افزود: مردم با حضوری باشکوه در همه پرسی 12 فروردین با آرمان های امام راحل همراه شدند و آحاد جامعه برای عزت روز افزون نظام اسلامی ایران همراه شدند.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب نظام جمهوری اسلامی نشان از ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران به ارزش دین مبین اسلام است و مردم با درک اصولی و بیزاری از نظام طاغوتی برای توسعه و عزت در کشور ایران به نظام جمهوری اسلامی «آری» گفتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی برگرفته از آرای مردم است و آحاد جامعه در 12 فروردین مُهر تاییدی برای استمرار نظام جمهوری اسلامی زدند.
وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی اعتبار و اصالت خود را از ولایت فقیه و رای مردم دارد و در هم تنیدگی این 2 اصل ارزشی این نظام مقدس را سرپا نگه داشته است.
شکری افزود: نظام جمهوری اسلامی حکومت مردم بر مردم است و با این راهبرد این نظام مقدس در دهه پنجم انقلاب در مسیر تکامل قرار گرفته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر هستند و در دهه های گذشته وفاداری آحاد جامعه به نظام غیر قابل وصف است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.