به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه با انتشار پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، همه پرسی نظام را بزرگترین تحول کشور پس از انقلاب 57 دانست.
در این پیام آمده است: همه پرسی نظام حکومتی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رای مثبت اکثریت قاطع ملت به نظام جمهوری اسلامی، بزرگترین تحول کشور پس از انقلاب افتخارآفرین 22 بهمن در سال 1357 بود.
استاندار سمنان در پیام خود افزوده است: تشکیل جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملت ایران بر تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.
پیام حاکیست: در آغازین روزهای سال 1398 با گرامیداشت روز 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) باور دارم که دولت تدبیر و امید بیش از پیش در خدمت به مردم قدرشناس و آگاه ایران موفق بوده و ضمن همدلی روزافزون مردم به منظور حفظ اقتدار کشور، بر موانع رشد و پویایی جامعه و تحقق شعار رونق تولید فائق آید.
در ادامه پیام آشناگر آمده است: ایران مهد رادمردان و شیر زنانی است که دل در گرو آبادانی میهن نهاده و بدون تردید پیشرفت همه جانبه کشور و ثبات آن از طریق همدلی و همکاری همه جانبه مردم میسر خواهد بود‌.
7342م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.