سرهنگ تقی کبیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محورهای شاهرود به آزادشهر، طُرود به معلمان در شهرستان دامغان و چاشم به خطیرکوه در شهرستان مهدیشهر بر اثر ریزش کوه و آب گرفتگی مسدود است.
وی با اشاره به احتمال سیلابی شدن محور دامغان به معلمان و گرمسار به سمنان بیان کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و بارش های جدید، احتمال تکرار جاری شدن سیلاب و ریزش کوه در محورهای استان سمنان وجود دارد بنابراین مسافران باید با برنامه ریزی و هدفمند سفر کنند.
کبیری با اشاره به ضرورت توجه هموطنان به توصیه های مسئولان در شرایط جوی نامساعد، بیان کرد: هموطنان باید با توجه به توصیه ها، از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و مسافران نوروزی در معابر شهری و جاده ها با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

** ترافیک پرحجم محور تهران به مشهد در محدوده سمنان
کبیری اظهارداشت: مسیر رفت و برگشت جاده تهران به مشهد در محدوده این استان پُر حجم و روان و در برخی قسمت ها نیمه سنگین است.
وی تصریح کرد: ترافیک در گردنه آهوان، جاده میامی به سبزوار و سردره گرمسار نیمه سنگین است و رانندگان باید در این مناطق با صبر و حوصله بیشتری تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: ترافیک در جاده ‌های منتهی به شمال کشور در محدوده استان سمنان پُر حجم و روان است.
وی از مسافران خواست در صورت امکان از سفر در مسیرهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت الزام به سفر، تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.
وی هم چنین نسبت به پرهیز از توقف در حاشیه راه ها، خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی به رانندگان توصیه کرد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.