سرهنگ تقی کبیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترافیک در جاده ‌های منتهی به شمال کشور در محدوده استان سمنان نیمه سنگین، پُر حجم و روان است.
وی با بیان اینکه تردد در مسیرهای استان سمنان عادی است، تصریح کرد: جاده های طرود به معلمان، شاهرود به آزادشهر و چاشم به خطیرکوه به علت آب گرفتگی و ریزش کوه بسته است.
کبیری ادامه داد: با وجود بازگشایی محور میامی به سبزوار، از رانندگان درخواست می شود از تردد در این محور خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسافران در صورت امکان از سفر در مسیرهای کوهستانی این استان خودداری کنند و در صورت الزام به سفر تجهیزات ایمنی و گرمایشی به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: رعایت فاصله طولی، پرهیز از تخلف هایی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، برنامه ریزی برای استراحت رانندگان در طول سفر و توجه به توصیه های پلیس می تواند سفری ماندگار برای گردشگران نوروزی به همراه داشته باشد.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.