نقی محمدی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه یکهزار خانوار تاکنون پذیرش شدند، گفت : هرشب بیش از 500 تن از فرهنگیان ودیگر مسافران در مدارس اسکان داده می شوند.
محمدی گفت: به منظور تامین رفاه و آسایش مسافران نوروزی، تجهیزات مورد نیازدر مدارس هدف تامین شده است.
وی با بیان این که کلاس‌ ها به امکانات لازم مجهزهستندتصریح کرد: آموزش و پروش شهرستان به منظور خدمات رسانی مطلوب و تامین رضایت فرهنگیان ودیگرمسافران تلاش می نماید تا سفر خوشی را در نوروز امسال تجربه کنند.
در تعطیلات نوروزی گذشته پنج هزارو 500 تن در هشت واحد آموزشی اسکان داده شدند.
به گزارش ایرنا، حسینیه اعظم وکانون های خادمیاران رضوی شهرستان میامی نیز برای اسکان مسافران نوروزی فضاهای مناسبی فراهم کرده و هرشب بیش از700مسافر را اسکان می دهند .
امسال 6 ایستگاه پذیرایی در سطح شهرستان میامی برای خدمات رسانی به مسافران وزائران امام رضا(ع) برپاشده است که در کاهش حوادث جاده ای نقش بسزایی دارد.
شهرستان میامی از بناهای تاریخی زیادی مانند کاروانسراها و مسجدهای قدیمی و نیز طبیعت زیبا برخوردار است.
علاوه بر کاروانسراها، شهرستان میامی جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی دارد که بسیاری از آن ها هنوز برای بیشتر هموطنان ناشناخته است.
مناطق بکر کالپوش ، مسجد جامع میامی ، آرامگاه شیخ حسن جوری و شاعر نام آور ایران ابن یمین فریومدی از دیگر جاذبه های این شهرستان است.
میامی با بیش از 40 هزارتن جمعیت دارای چهار منطقه نمونه و هفت روستای هدف گردشگری است. روستاهای عباس آباد، ابراهیم آباد، نام نیک و نردین از جمله این روستاها هستند.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.