سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه به ایرنا افزود: محورهای دامغان- جندق در شهرستان دامغان و محور چاشم- خطیرکوه در شهرستان مهدیشهر به خاطر سیل ناشی از بارش های روز گذشته همچنان مسدود است.
وی ادامه داد: محور شاهرود- آزادشهر نیز از روز گذشته به دلیل ریزش کوه مسدود است.
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه در شرایط جوی نامساعد هموطنان باید با توجه به توصیه های مسوولان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: مسافران نوروزی در معابر شهری و جاده ها با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: اکنون به دلیل بارندگی و یا ورود سیلاب به برخی محورهای مواصلاتی از شب گذشته ممکن است سطح جاده ها لغزنده باشد که رانندگان باید با رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و پرهیز از هر گونه رفتار پرخطر به مسیر خود ادامه دهند.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.