حجت الله یحیایی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مکان های عمومی در شهرستان های سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار، پذیرای مسافرانی است که به علت مسدود شدن محور تهران- مشهد حد فاصل گرمسار- سرخه در اثر جاری شدن سیلاب در راه متوقف هستند.
وی با اشاره به توصیه پلیس راه استان سمنان به ماندگارشدن مسافران نوروزی در شهرهای استان به منظور جلوگیری از سنگین شدن ترافیک تردد در این محور اصلی کشور، بیان کرد: مشکلی در اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در راه مانده استان سمنان وجود ندارد.
یحیایی یادآور شد: گردشگران نوروز 98 که مسافر محور تهران- مشهد هستند می توانند برای اقامت به ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهر سمنان واقع در میدان کوثر مراجعه کنند.
معاون روابط عمومی امور بین الملل و تشریفات استانداری استان سمنان افزود: محور سمنان به سمت تهران در جاده اصلی مشهد- تهران باز شده اما در هر شرایط شهر سمنان جهت میزبانی مسافران آمادگی دارد.
به گزارش ایرنا، محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان به علت جاری شدن سیلاب و خطر سیل بردگی از دو طرف مسدود شده بود.
بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره ای، طی 48 ساعت آینده در غالب نقاط استان بارش باران، رگبار و رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد شدید و نیز تگرگ و در نواحی سردسیر و کوهستانی برف پیش بینی می شود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.