حسن ارگی عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اجرای این طرح جنبه پیشگیرانه دارد و اکنون هیچ گونه تهدیدی واحدهای مسکونی بالادستی شهر مهدیشهر را تهدید نمی کند.
وی خاطرنشان کرد: تا مساعدشدن شرایط جوی دست کم 170‌ تن از شهروندانی که منازل شان در مسیر سیلاب قرار داشت، در اقامتگاه ها و مکان های امن اسکان یافتند.
ارگی اضافه کرد: با توجه به اینکه بارش شدید باران و برف احتمال سقوط سنگ و سیلاب در مناطق کوهستانی را افزایش می دهد، با برگزاری نشست های تخصصی برای پیشگیری از تلفات جانی این طرح اجرا شد.
فرماندار مهدیشهر گفت: طرح های مدیریت بحران با برنامه ریزی اصولی از سوی دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان مهدیشهر درحال اجرا است و مردم به شایعه پراکنی در فضای مجازی توجه نداشته باشند و خبرها را از خبرگزاری های معتبر و پایگاه های اطلاع رسانی فرمانداری مهدیشهر و استانداری سمنان دنبال کنند.
عصر امروز منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از مناطق شمالی شهرستان مهدیشهر بازدید کرد و بر همین اساس تخلیه ساکنان این مناطق به سوئیت های شهرداری مهدیشهر تصمیم گیری شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره ای، طی 48 ساعت آینده در غالب نقاط استان بارش باران، رگبار و رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد شدید و نیز تگرگ و در نواحی سردسیر و کوهستانی برف پیش بینی می شود.
شهرستان مهدیشهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد و در 25 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.