سرهنگ تقی کبیری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز گذشته در جاده های استان سمنان هیچ سانحه فوتی رخ نداد و محورهای دامغان- چشمه علی و دامغان- سمنان هر کدام با 2 سانحه بیشترین تصادف را داشتند.
وی با اشاره به علت تصادف های رانندگی در جاده های استان سمنان در روز پنج فروردین 98، بیان کرد: علت سه سانحه از 9 سانحه روز گذشته بی توجهی رانندگان به جلو و علت 2 تصادف ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شد.
رئیس پلیس راه استان سمنان تنها محور مسدود در این استان را شاهرود- آزادشهر عنوان و تاکید کرد: اکنون تمام محورها باز و بیشتر محورهای مواصلاتی استان سمنان بارانی است و بارش برف در هیچ محوری گزارش نشده است.
وی با تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مقررات از سوی رانندگان در سفرهای نوروزی، یادآور شد: لغزنده بودن محورها مهمترین مساله در جاده های استان سمنان است که رانندگان باید با رعایت فاصله طولی مناسب و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک در محور اصلی تهران- مشهد در محدوده استان سمنان روان است.
به گزارش ایرنا، طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 در حال اجرا است، شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرح های نوروز 98 «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» است.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.