غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شعار سال 98 علاوه بر خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی زمینه ساز پویایی و توسعه بخش صنعت و تولید کشور است.
وی با بیان اینکه شعار سال 98 به عنوان «رونق تولید» مسیر را برای تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان مشخص کرد، یادآور شد: ملت ایران با سرافرازی سال 97 را به پایان رساند و با وحدت غیرقابل وصف در سال 98 جهش خوبی در اقتصاد کشور شاهد خواهیم بود.
کاتب اضافه کرد: رفع مشکلات زیرساختی برای رونق تولید و توسعه کشور باید مدنظر مسئولان باشد و مهم ترین راهکار برای ایجاد اشتغال در ایران توجه به تولید است.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به بخش صنعت و تولید کشور بسیار ارزشمند است و مردم و مسئولان با جان و دل برای تحقق منویات ایشان تلاش کنند.
وی تصریح کرد: عزت و سربلندی ایران با تکیه بر توان داخلی دوچندان می شود و توجه به اقتصاد مقاومتی تحریم های استکبار جهانی را بی اثر می کند.
کاتب گفت: ملت ایران به دلیل افزایش قیمت ارز و کالا، سال بسیار سختی را پشت سرگذاشتند، اما با وجود مشکلات، مردم با اقتدار و همدلی مضاعف در سال 98 برای آبادانی میهن تلاش می کنند.
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی در سال 97 به دنبال نابودی پایه های اقتصادی کشور بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش مسئولان این کینه توزی ها خنثی و بی اثر شد.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سال 1398 را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.