به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه هفته فیلم و عکس سمنان در مجتمع فرهنگی و هنری کومش شهر سمنان افزود: اکنون تولیدات سینما با تراز جمهوری اسلامی، امیدافزایی و نشاط انگیزی فاصله دارد.
وی ادامه داد: تقویت مهربانی، مهرورزی، وحدت، انسجام، ادب و احترام مدنظر هنرمندان در تولیدات سینمایی قرار بگیرد.
وی از سینما به عنوان یک فرصت چند وجهی یاد کرد که در در عرصه تجاری، فرهنگی و رسانه نقش آفرین و اثرگذار است.
فضیلت تصریح کرد: اهمیت عکس و فیلم در دنیای امروز اثرگذاری بر مخاطبان و جریان سازی فرهنگی است و امروز هنرمندان استان در این زمینه گام های موثری براشته اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: هنرمندان باید محصولات فرهنگی در تراز جمهوری اسلامی تولید کنند و اکنون سینمای کشور با این راهبرد فاصله دارد.

** استقبال چشمگیر هنرمندان از دهمین جشنواره عکس و فیلم استان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: استقبال عکاسان و فیلم سازان از هفته فیلم و عکس استان سمنان بسیار خوب بوده و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نیز بیانگر این امر است.
وی اظهار داشت: نمایش فیلم های کوتاه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری اردوی عکاسی و نیز کارگاه های تخصصی فیلم و عکس از جمله برنامه های هفته فیلم و عکس استان سمنان بوده است.
به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس استان سمنان، برترین ها و پیشکسوتان این عرصه تجلیل شدند.
علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس سمنان حضور یافت.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.