به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر شامگاه پنجشنبه در جشن پنج هزارمین نسخه از انتشار روزنامه پیام استان سمنان در سالن هلال احمر شهر سمنان افزود: بسیاری از مسئولان کنونی استان از اصحاب رسانه هستند که این امر در افزایش تعامل بین مردم و مدیران بسیار تاثیرگذار است.
آشناگر ادامه داد: با وجود رشد فناوری اما باز هم روزنامه ها دارای مخاطب هستند و روزنامه به دلایل سودمندی، ارزانی و فراوانی از جذابیت لازم برای مردم برخوردار است.
استاندار سمنان اضافه کرد: مردم نسبت به روزنامه حس خوبی دارند و این خوش بینی آحاد جامعه نسبت به مطبوعات بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: اگر دست خبرنگاران برای انتقال درست خبرها باز باشد تحرک خوبی برای توسعه کشور ایجاد خواهد شد.
استاندار سمنان تصریح کرد: توسعه فضای مجازی باعث شده است که روزنامه ها به روز شوند و رسانه مکتوب باید خود را با رویکرد علمی جدید تطبیق دهند.

** تاکید بر نقش رسانه های استان سمنان در وحدت افزایی
آشناگر افزود: روزنامه ها و اصحاب رسانه در طول تاریخ فشارهای مختلفی را لمس کردند اما روزنامه نگاران با آزاد اندیشی برای توسعه کشور گام بردارند.
وی اضافه کرد: در استان سمنان رسانه ها باید به وحدت و همبستگی توجه کنند چراکه ایران امروز با جنگ تمام عیار اقتصادی مواجه است و رسانه ها نسبت به این موضوع حساس باشند.
استاندار سمنان تصریح کرد: روزنامه های استانی نقش خود را برای افزایش وحدت در استان سمنان و ساماندهی افکار عمومی ایفا کرده و رسانه ها مشکلات و سختی های مردم را منعکس کنند.

** روزنامه نگاران جایگاه پایین سمنان در میزان شادی مردم را بررسی کنند
نماینده عالی دولت در استان سمنان ادامه داد: رسانه ها رویکردهای منفی در استان را پردازش کنند و روزنامه نگاران دلیل جایگاه پایین سمنان در میزان شادی مردم در آمار کشور را بحث و تبادل نظر کنند.
استاندار سمنان گفت: در پرداخت صدقه هم استان سمنان در کشور جایگاه مطلوبی ندارد و رسانه ها با پردازش این مسایل مردم و مسئولان را برای اجرای طرح های مختلف ترغیب کنند.
به گزارش ایرنا، در این همایش مصطفی کواکبیان رئیس خانه مطبوعات کشور، علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان حضور داشتند.
روزنامه پیام سمنان به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مصطفی کواکبیان در شمارگان 15 هزار نسخه منتشر می شود.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.