محمد دستورانی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روزانه 500 نفر از کارکنان آموزش پرورش استان سمنان در نوروز 98 آماده خدمات رسانی به مسافران خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه در نوروز 98 برای اسکان 6 هزار و 100 نفرروز در مدارس استان سمنان امکانات مهیا شده است، اضافه کرد: در نوروز و تابستان امسال به 180 هزار نفرروز مسافر در مدارس استان اسکان و خدمات رسانی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: قیمت اسکان برای هر کلاس برای فرهنگیان در استان سمنان در یک شبانه روز 216 هزار ریال، کارکنان دولت 485 هزار ریال و مشاغل آزاد 700 هزار ریال تعیین شده است.
دستورانی ادامه داد: نرخ اسکان مسافران در کلاس های درس براساس قیمت سال 97 محاسبه شده و برای سال 98 افزایش قیمت در نظر گرفته نشده است.
وی تصریح کرد: در 2 روز گذشته یک میلیارد و 100 میلیون ریال برای تجهیز کلاس های درس استان برای اسکان مسافران نوروزی از سوی وزارت آموزش و پرورش تخصیص یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این اداره کل به عنوان مسوول کمیته اسکان خدمات سفر از سوی استاندار سمنان تعیین شد و نظارت ها برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی برای سال 98 در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.
به گزارش ایرنا، سالانه بیش از 20 میلیون نفر از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کنند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.