به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر عصر چهارشنبه در نشست با اعضای خانه کارگر استان سمنان در دفتر خانه کارگر گفت: همواره تصمیم های بسیار‌مطلوبی در دولت در تمامی حوزه ها‌ و زیرساخت های کشور اتخاذ می شود که به دلیل محدودیت منابع مالی، اجرایی نشده و به نتیجه‌ مطلوب نمی رسد.
وی بیان کرد: محدودیت‌ منابع نه تنها برای دولت، بلکه برای صاحبان صنایع نیز مشکلاتی را به وجود آورده که به تبع آن‌ کارگران شاغل در این صنایع نیز با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.
استاندار سمنان با بیان اینکه در‌9‌ماهه سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد واحدهای مشکل دار استان ‌کاهش یافت، گفت: باید با تلاش مضاعف، همدلی و وحدت با محوریت حمایت از صاحبان سرمایه و صنایع استان و کارگران زحمتکش، از این برهه حساس کشور که دشمنان با تمام توان برای آن نقشه کشیده اند، به سلامت عبور کنیم.
استاندار سمنان بیان کرد: پوشش 70 درصدی جمعیت استان در بیمه تامین اجتماعی نشان از حضور پررنگ قشر کارگری در استان دارد و رویکرد دولت و تصمیم گیرندگان نیز باید برای تامین خواسته های این افراد باشد.
وی افزود: کارگران جزو شریف ترین اقشار‌ جامعه اند که به دلیل شرایط اقتصادی امروز کشور، به سختی در حال گذران زندگی هستند و باید برای بهبود معیشت آن ها گام‌برداشت.
به گزارش ایرنا، نشست ‌با اعصای خانه کارگر استان‌سمنان با حضور استاندار و احمد ‌همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در دفتر خانه کارگر استان برگزار شد.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.