به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر دانشگاه های کشور در رشته پومسه در دانشگاه صنعتی شاهرود بیستم تا بیست و دوم اسفند 97 با حضور 28 ورزشکار به همراه 10 مربی و سرپرست از 9 دانشگاه کشور برگزار شد.
معاون اجرایی مسابقات قهرمانی پومسه دنشجویان کشور در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه این مسابقات در 2 بخش تیمی و انفرادی برگزار شد، ابراز داشت: در نهایت تیم دانشگاه خوارزمی با 7.8 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.
معصومه ناظمی با اشاره به کسب مقام دوم توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر با 7.155 امتیاز، یادآور شد: تیم دانشگاه های اصفهان و شهید بهشتی نیز به عنوان مشترک سومی دست یافتند.
معاون اجرایی مسابقات قهرمانی پومسه دانشجویان کشور درباره ورزشکاران برتر بخش انفردی نیز اظهار داشت: سارا بوربور با 8.345 امتیاز از دانشگاه خوارزمی به نشان طلا دست یافت و مهسا صادقی از دانشگاه اصفهان با 8.2 در جایگاه دوم قرار گرفت.
ناظمی اضافه کرد: مرجان تاجی و طراوت باقرپور نیز به ترتیب از دانشگاه های اصفهان و خوارزمی به طور مشترک سوم شدند.
وی افزود: در پایان نرگس جرفی نیز از استان البرز به عنوان داور برتر این مسابقات معرفی شد.
به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که برای نخستین بار در رشته پومسه برگزار شد، تیم هایی از دانشگاه های تهران، الزهرا، شهید بهشتی، خوارزمی، اصفهان، صنعتی امیرکبیر، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، صنعتی شاهرود و بوعلی همدان حضور داشتند.
این مسابقات 20 تا 22 اسفند در سالن فجر دانشگاه صنعی شاهرود برگزار شد و در بخش پسران نیز از امروز تا بیست و چهارم اسفند برگزار می شود.
7359/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.