به گزارش ایرنا، علی اصغر جمعه ای روز سه شنبه در حاشیه نشست گفت و گوی دولت با بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان در گفت وگو با ایرنا افزود: امسال با وجود تحریم های استکبار جهانی همکاری دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی سمنان با فعالان اقتصادی مطلوب بود.
وی خاطرنشان کرد: هم افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی استان با بخش خصوصی زمینه ساز توسعه کسب و کار خواهد بود و این 2 بخش اکنون به درک مشترک در این راستا رسیده اند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ادامه داد: بانک های عامل استان برای جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی با فعالان اقتصادی بدهکار نهایت همکاری را داشته باشند و با تعامل و درک مشترک می توان گره از کار بنگاه های اقتصادی باز کرد.
جمعه ای تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در یازدهم اسفند امسال در سلامت کامل برگزار شد و اعتبارنامه های منتخبان روزهای آینده صادر می شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: هم اندیشی و تقویت گفتمان سازی برای حل مشکلات بنگاه های اقتصادی همچنان از سوی اتاق بازرگانی استان دنبال می شود و همکاری اتاق بازرگانی با مدیران دستگاه های اجرایی برای سال 98 پررنگ تر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست علیرضا آشناگر استاندار، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فعالان اقتصادی حضور داشتند.
در استان 702 هزار نفری سمنان بیش از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال است، سهم اشتغال بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.