حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه پذیرش امسال در 2 مرحله انجام می گیرد، بیان کرد: مرحله نخست پذیرش از 24 تا 27 بهمن 97 است و مرحله دوم نیز از 17 فروردین آغاز شده و تا 22 فروردین سال 98 انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران، 30 فروردین سال 98 همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان سمنان، دامغان و شاهرود برگزار می شود.
رستمیان ظرفیت پذیرش حوزه علمیه برداران استان سمنان را در سال تحصیلی جدید، 200 نفر عنوان و بیان کرد: دانش آموزان پایه هشتم، افراد دارای دیپلم و بالاتر از دیپلم می توانند برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی اینترنتی howzeh-qom.ir مراجعه کنند.
وی گفت: حوزه علمیه برداران استان سمنان 14 مدرسه دارد و یک هزار طلبه در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان خاطر نشان کرد: بیش از 200 مُبلغ از حوزه علمیه برادران در مدارس آموزش و پرورش و بیش از 130 مبلغ در روستاهای این استان مشغول فعالیت هستند.
استان سمنان دارای مدارس سطح یک در شهرستان های شاهرود، دامغان، مهدیشهر، سرخه و گرمسار و مدارس سطح 2 و سه در شهرستان های سمنان، دامغان و شاهرود است.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.