سیدرضا میرمحسنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رعایت عدالت در توزیع اقلام مصرفی و نیازمندی های مردم در طرح تنظیم بازار در عامل های فروش همواره مورد تاکید است.
رئیس تعاون روستایی دامغان اضافه کرد: توزیع گوشت منجمد گوساله و گوشت گرم گوسفندی از 16 اسفند در اتحادیه تعاون روستایی دامغان آغاز شده است که تا زمان ارسال گوشت، توزیع ادامه خواهد داشت.
میرمحسنی گفت: افراد باید با استفاده از کد ملی برای تحویل گوشت به اتحادیه مراجعه کنند که هر کد ملی پس از تحویل گوشت، تا یک ماه حق گرفتن گوشت مجدد نخواهد داشت.
وی ادامه داد: سهمیه هر نفر برای گوشت منجمد گوساله و گوشت گرم گوسفندی حدود 2 کیلوگرم است، قیمت گوشت گوساله 285 هزار ریال و گوشت گرم گوسفندی 390 هزار ریال در نظرگرفته شده است.
میرمحسنی به توزیع شکر اشاره کرد و گفت: سهمیه شهرستان دامغان از شکر در طرح تنظیم بازار دولتی 17 تن بود، در مرحله اول این طرح، توزیع حدود پنج تن شکر از 17 اسفند آغاز شده است.
وی خاطر نشان کرد: سهمیه هر نفر در توزیع شکر دولتی، حدود سه کیلوگرم و ارزش هر کیلو شکر برابر با 34 هزار و 500 ریال است.
رئیس تعاون روستایی دامغان گفت: توزیع شکر دولتی در روستاها در تمامی شرکت های تعاونی روستایی و در شهر دامغان در فروشگاه اتحادیه انجام می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 21 هزار نفر جمعیت در روستاها ساکن هستند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.