به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان بیان کرد: استقبال عکاسان و فیلم سازان از هفته فیلم و عکس استان سمنان بسیار خوب بوده است و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نیز بیانگر این امر است.
وی با اشاره به سفر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان اظهار داشت: آیین اختتامیه هفته فیلم و عکس استان با حضور این وزیر عصر پنجشنبه 23 اسفند 97 برگزار می شود و برترین های هفته فیلم و عکس و پیشکسوتان این عرصه در استان سمنان در این آیین تجلیل می شوند.
فضیلت بیان کرد: دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان روز یکشنبه با برگزاری کارگاه آموزش عکاسی مستند در تالار آفتاب سمنان و با تدریس حسن غفاری آغاز شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نمایش فیلم های کوتاه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری اردوی عکاسی و نیز کارگاه های تخصصی فیلم و عکس را از جمله برنامه های هفته فیلم و عکس استان سمنان معرفی کرد.
دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان تا بیست و چهارم اسفند ادامه دارد و در قالب آن کارگاه های تخصصی فیلم و عکس نیز با شرکت هنرجویان و علاقه مندان به هنر عکس و فیلم برگزار خواهد شد.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.