به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و شورای راهبردی وضعیت تصادف های استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی برای جذب گردشگر و ارائه خدمات سفر به شکل مطلوب به مسافران در نوروز پیش رو تلاش کنند.
وی ابراز داشت: مسافران مهمان استان هستند و باید شرایط مطلوب برای استقبال و پذیرایی از مهمان فراهم شود و تحقق این مهم نیازمند توجه و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی است.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی مرتبط با خدمات سفر به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران امام رضا(ع) در روزهای تعطیل فعال باشند.
آشناگر اظهار داشت: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها، شهرداران، مدیران بحران، مدیران علوم پزشکی و دستگاه های فرهنگی از جمله افرادی هستند که باید در روزهای نوروز فعال و پاسخگو باشند.

** زیباسازی شهر متناسب با سلیقه مسافر
استاندار سمنان تصریح کرد: شهرداران در زیباسازی شهری و رنگ آمیزی جدول های کنار خیابان اعمال سلیقه شخصی نداشته و متناسب با روحیه مسافر رنگ آمیزی انجام دهند.
وی خاطر نشان کرد: انتخاب رنگ، برای رنگ آمیزی جدول ها در شهر باید متناسب با موقعیت انجام و موجب تقویت نشاط شود.
آشناگر یادآور شد: بوستان ها در روزهای نوروز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران تجهیز شوند و فراهم کردن امکان اسکان و آماده سازی زیرساخت بهداشتی از جمله اقدام ها برای تجهیز کردن بوستان هاست.
استاندار سمنان با بیان این که پلیس نیز باید برای تامین امنیت شهرها و راه های استان بیش از پیش کمک کند، گفت: اجرای طرح های مبارزه با سرقت نقش مهم و کمک کننده در تقویت امنیت شهرهای استان دارد.
به گزارش ایرنا، در ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی و شورای راهبردی وضعیت تصادف های استان سمنان درباره روش های معرفی و آماده سازی استان برای جذب گردشگر در نوروز 98 بحث و تبادل نظر شد.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.