علی اصغر جمعه ای روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ظرفیت های اقتصادی سمنان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی بسیار قابل توجه است و فعالان اقتصادی برای راه اندازی واحدهای صنعتی غیر آب بر در استان اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: برخی افراد به اشتباه کم آبی را مانع توسعه بخش صنعت استان می دانند، اما فعالان اقتصادی می توانند در صنایع غیرآب بر سمنان ورود کنند.
رئیس اتاق بازرگانی سمنان اضافه کرد: حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی برای افزایش سرمایه گذاری ها در استان در چند سال گذشته مطلوب بوده و ادامه حمایت ها تعداد بنگاه های اقتصادی در سمنان را افزایش می دهد.
جمعه ای ادامه داد: توسعه اقتصادی سمنان بدون همدلی دستگاه های اجرایی امکان پذیر نیست و مسئولان استان و بخش خصوصی با هماهنگی برای رونق کسب و کار در این خِطه گام برمی دارند.
وی تصریح کرد: زیرساخت های سرمایه گذاری در استان سمنان در بسیاری از بخش ها بازسازی و ساماندهی شده است و با برنامه ریزی های اصولی می توان گره از کار مشکلات بنگاه های اقتصادی برداشت.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: با وجود تحریم ها، فعالان اقتصادی برای توسعه استان سمنان گام برمی دارند و در این مقطع بنگاه های اقتصادی بیش از هر زمان دیگر نیازمند حمایت هستند.
به گزارش ایرنا، در استان 702 هزار نفری سمنان بیش از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال است، سهم اشتغال بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.