حسن ارگی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فعالیت دستگاه های نظارتی استان سمنان در آستانه تعطیلات نوروزی در روند عرضه کالاهای راهبردی به هیچ عنوان مطلوب نیست.
وی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه در روزهای گذشته کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز گرم و منجمد در هشت شهرستان استان توزیع شده است اما همچنان قیمت این محصولات غذایی در بازار قابل توجه است.
ارگی اضافه کرد: فقدان رویکرد جامع در اجرای طرح های مختلف نظارتی در نهایت به بازخوردهای منفی به عملکرد دولت در شهرستان ها منجر می شود که باید در کمترین زمان ممکن جلوی این تخلف ها گرفته شود.
فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: با وجود آنکه مهدیشهر یکی از شهرستان های برخوردار در عرضه گوشت قرمز است اما یک کیلو گوشت گوسفندی در این شهرستان بیش از یک میلیون و 100 هزار ریال به فروش می رسد.
ارگی ادامه داد: نحوه توزیع گوشت قرمز از مراکز اصلی از سوی دستگاه های انتظامی و قضایی بررسی و نظارت شود و تمامی احتمال ها در رابطه با تخلف در بخش های مختلف باید به معنی واقعی پیگیری شود.
فرماندار مهدیشهر گفت: خدمات رسانی در آستانه نوروز 98 به مردم تسهیل شود و دست دلالانی که با کارشکنی در افزایش قیمت ها دامن می زنند، کوتاه شود.
به گزارش ایرنا، مردم در هفته های پایانی سال با مشکلات افزایش قیمت و تهیه گوشت قرمز و مرغ دست به گریبان شده اند، به نظر می رسد رفع این مشکل به حذف دست های ناپاک دلالان و واسطه های سودجو، برنامه ریزی ملی و نظارت جدی گره خورده است.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.