محمد باقر منوچهری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برخی از مناطق شهری و روستایی استان سمنان با توجه گردشگرپذیری، میزان تقاضای مواد غذایی و نان افزایش می یابد که شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان خدمات ویژه ای برای این مناطق خاص در نظر گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: توزیع آرد ویژه تعطیلات نوروزی در استان سمنان در نیمه دوم اسفند امسال انجام می شود و پخش آرد به نانوایی ها با توجه به تفکیک مناطق پرتردد شهری در دست برنامه ریزی است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اضافه کرد: بر اساس تجربه سال های گذشته در بعضی از نقاط سکونتگاهی سمنان با توجه به خروج شهروندان از استان و سفر به مناطق مختلف کشور تقاضا برای نان و در نتیجه توزیع آرد کاهش می یابد، این سهمیه ها براساس رویکرد کارشناسی به نانوایی های مناطق پرتردد استان اختصاص می یابد.
منوچهری تصریح کرد: با ارزیابی های انجام شده با توجه به اینکه میلیون ها نفر در ایام نوروزی از محورهای ارتباطی سمنان عبور می کنند تقاضا برای خرید نان در استان نسبت به روزهای دیگر سال افزایش چشمگیری می یابد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: کارخانه های گندم و مراکز توزیع آرد استان در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود و با برنامه ریزی میزان عرضه و تقاضا در این ایام رصد می شود.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان حدود 800 واحد نانوایی فعالیت می کنند که از این تعداد 400 واحد یارانه پز و بقیه آزادپز هستند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.