به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله حسنی عصر شنبه در نشست ستاد استانی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی در سالن‌ غدیر استانداری، گفت: کمبود فضا و فرسودگی یگان های فرماندهی انتظامی استان در شهرستان ها، یکی از آسیب های امنیت و حوزه انتظامی استان است و برای تکمیل، بهسازی و نوسازی این مراکز، بالغ بر 31 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی افزود: تخصیص اعتبار در حوزه نظم و امنیت عمومی به واقع سرمایه گذاری برای توسعه فضای امن و ارتقاء شاخص های توسعه در کشور است و باید از نگاه هزینه ای در این موضوع دوری کنیم.
حسنی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی در حوزه افزایش نظم و امنیت عمومی، علاوه بر نهادینه کردن توجه به حوزه انتظامی در بین مردم و خیران جامعه، موفقیت و پیشرفت در بحث امنیت را به همراه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: افزایش تجهیزات تصویری، تکمیل نیروی انسانی، تکمیل و راه اندازی یگان های انتظامی مصوب، بازسازی یگان های فرسوده و بهبود کاستی های موجود در حوزه پیشگیری از جرائم و ارتقاء شاخصه های نظم و امنیت عمومی، از نیازهای اصلی و اساسی امروز فرماندهی انتظامی استان است.
وی ادامه داد: پایش تصویری مناطق مختلف شهری و روستایی استان برای افزایش نظم و احساس امنیت عمومی در بین مردم و تسریع در رسیدگی به امور در فرماندهی انتظامی استان بسیار تاثیرگذار است و نیاز است تا فرمانداران و مسئولان استان در اجرای این مهم تلاش و همت ویژه داشته باشند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان، اظهار داشت: در سال 96 بالغ بر 41 میلیارد ریال و در سال 97 نیز تاکنون حدود هشت میلیارد ریال کمک های مردمی حقیقی و حقوقی توسط دستگاه های حاکمیتی و خیران به فرماندهی انتظامی استان سمنان اختصاص یافت.
به گزارش ایرنا، طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی توسط شورای امنیت کشور تهیه و تصویب شد و در سال 95 به تمامی استانداری ها و دستگاه های ذیربط ارسال شد.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.