به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش همگانی و ساماندهی امور جوانان استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: برنامه ای برای افزایش نشاط اجتماعی در سال های گذشته در استان تدوین شد اما این طرح الزام آور برای تمامی دستگاه های اجرایی سمنان نیست.
وی خاطرنشان کرد: تغییر در وضعیت عمومی جوانان استان سمنان باید به صورت موردی بحث و تبادل نظر شود و در نهایت به جمع بندی اصولی برای رفع مشکلات موجود و رسیدن به یک طرح جامع الزام آور و قابل اجرا برسیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: در اجرای طرح های نشاط آفرین در سمنان جزیره ای عمل نشود و براساس یک برنامه ریزی اصولی برای رفع مشکلات جوانان در بخش های مختلف اقدام شود.
خجسته پور ادامه داد: اجرای اصولی، نظارت و توجه به بازخوردها سه مولفه اصلی و مهم در اجرای طرح های نشاط آفرین در استان سمنان است که مسئولان امر نسبت به اجرای دقیق این منویات اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: شروع برنامه های نشاط آفرین از ابتدای سال 98 در سمنان باشد و براساس برنامه ریزی اصولی و اجرای دقیق برنامه ها شاهد اتفاق های مهم در این بخش خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، در این نشست با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان سمنان درباره تدوین برنامه ساماندهی و نشاط آفرینی جوانان استان برای اجرا در سال آینده تبادل نظر شد.
بین 20 تا 30 درصد از جمعیت 702 هزار نفری استان سمنان را جوانان تشکیل می دهند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.