نورعلی عباسپور عصر دوشنبه در حاشیه دیدار با اعضای انجمن های اولیاء و مربیان مدارس سمنان در گفت وگو با ایرنا، افزود: تمامی مدارس دارای 10 دانش آموز کشور و بالاتر از انجمن های اولیاء و مربیان برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده نقش والدین در تصمیم گیری های آموزش و پرورش در بخش وزارتخانه، سطوح میانی مدیریتی و مدارس پررنگ تر می شود.
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: نقش والدین پس از تدوین برخی طرح های مشارکتی و حذف برخی قوانین دست وپا گیر در حوزه آموزش و پرورش و امر تعلیم و تربیت دانش آموزان برجسته خواهد شد.
عباسپور ادامه داد: رویکرد آموزش و پرورش توجه به آموزش های مهارتی است و معلمان براساس علاقه دانش آموزان برنامه های مهارت افزایی را در مدارس اجرا کنند.
وی تصریح کرد: مدارسی که به صورت گروهی در چارچوب انجمن های اولیاء و مربیان در کشور اداره می شوند به هیج عنوان منع قانونی ندارند.
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هدف از راه اندازی مدارس گروهی ویژه انجمن های اولیاء و مربیان استفاده بهینه از ظرفیت های محلی بود که در اجرای این طرح وزارتخانه تا حدود زیادی موفق عمل کرده است.
به گزارش ایرنا، بیش از 120 هزار دانش آموز در یک هزار و 100 مدرسه استان سمنان تحصیل می کنند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.