آیت الله سید محمد شاهچراغی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انکارناپذیر در تحقق بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب دارند.
وی ابراز داشت: مردم ایران همواره از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دفاع و پشتیبانی کردند و همواره آحاد جامعه حامی واقعی منویات معظم له خواهند بود.

** بیانیه رهبری راهبرد رفع مشکلات اقتصادی خواهد بود
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب رهبری می تواند راهبردی برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور باشد و با پیروی از این منویات توسعه در کشور دوچندان می شود.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: استکبارجهانی با تبلیغات رسانه ای درصدد کارشکنی و تضعیف روحیه دولتمردان و مردم ایران است که با مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی به زودی این توطئه ها به خود دشمنان نظام جمهوری اسلامی باز می گردد.

** سربلندی ایران در گرو همدلی مردم و مسئولان است
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: سربلندی ایران اسلامی درگرو همدلی مردم و مسئولان است و با وحدت می توان اقتدار نظام جمهوری اسلامی را دو چندان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ملت ایران در مقابل هر توطئه ای هوشیار است و به هیچ عنوان مردم همیشه در صحنه کشورمان اجازه رخنه استکبار جهانی به خاک ایران را نمی دهند.
به گزارش ایرنا، حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.