حبیب الله خجسته پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در کشور تنوع قومیت و تنوع فکری وجود دارد اما همه از یک قانون پیروی می کنیم و آنچه در کشور در زمینه برگزاری کنسرت رویه است در استان سمنان نیز در دستور کار قرار می گیرد.
وی ابراز داشت: محتوای کنسرت ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تایید می شود و تامین نظم و امنیت برگزاری برعهده فرمانداری ها و استانداری است و در صورت رعایت قوانین مشکلی برای برگزاری وجود ندارد.

** تاکید بر تقویت نشاط در سمنان
معاون استاندار در ادامه با بیان این که آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت راهکار تقویت نشاط در استان سمنان است، ادامه داد: تقویت نشاط اجتماعی از رویکردهای اصلی استانداری سمنان است.
وی با بیان این که شادی بخشی از نشاط است، تصریح کرد: شادی یک حالت گذرا است اما نشاط یک حالت درونی و ماندگار است و تقویت نشاط در استان سمنان با جدیت پیگیری می شود.
خجسته پور خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نقش مهم و کمک کننده برای مسئولان برای تقویت نشاط اجتماعی دارند.

** افزایش سهم زنان استان در جایگاه مدیریت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یکی از برنامه های دولت سهم حداقل 30 درصدی زنان در جایگاه های مدیریتی است و اقدام های لازم برای افزایش سهم بانوان استان در جایگاه های مدیریتی به عنوان تکلیف انجام خواهد شد.
خجسته پور با اشاره به تاکید استاندار سمنان برای استفاده از ظرفیت بانوان در جایگاه های مدیریتی، ادامه داد: اصل بر شایسته سالاری است و در شرایط مساوی انتخاب مدیران، اولویت به طور قطع با بانوان است.
وی درباره برنامه ریزی ها برای به کار گماردن بانوان در جایگاه های مدیریتی، تصریح کرد: در گام اول با مکاتبه با مدیران دستگاه های اجرایی سعی می شود مدیرانی که 2 معاون دارند حداقل یکی از معاونان از بانوان باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شناسایی بانوان توانمند و شایسته برای به کارگماردن در جایگاه های مدیریتی از برنامه های استانداری برای افزایش سهم بانوان در جایگاه مدیریتی است.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.