به گزارش ایرنا، مسعود نصیری زرندی عصر شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: اولین دوره «روز درهای باز دانشگاه» در این دانشگاه به مدت سه روز از 12 اسفند آغاز می شود.
وی به ضرورت تحکیم پیوند دانشگاه و جامعه تاکید کرد و افزود: آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان با محیط علمی دانشگاه و افزایش سطح اطلاعات مراجعه‌ کنندگان در رابطه با رشته‌ها، امکانات و تجهیزات از اهداف اجرای این طرح است.
نصیری ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر آشنایی نزدیک عموم افراد جامعه با دستاوردها و فعالیت های دانشگاه سمنان سبب افزایش شناخت دانش آموزان با رشته های دانشگاهی و راهنمایی آنان در فرآیند انتخاب رشته تحصیلی و آینده شغلی آن ها می شود.
وی با اشاره به بازدید صنعتگران در روز درهای باز دانشگاه تصریح کرد: مسئولان واحد های مختلف صنعتی در این بازدید با فضای علمی و تحقیقاتی و نیز قابلیت ها و ظرفیت های این دانشگاه آشنا می شوند.
رئیس دانشگاه سمنان یادآور شد: آشنایی صنعتگران در طی این بازدید، در تقویت ارتباط دانشگاه و صنایع استان و رفع نیازهای متقابل تاثیرگذار است.
به گزارش ایرنا، دانشگاه سمنان از نظر علمی و پژوهشی رتبه سیزدهم را در کشور دارد و دست کم 12 هزار دانشجو شامل پنج هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، هفت هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و بقیه در مقطع کاردانی در دانشگاه سمنان تحصیل می‌کنند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.