محسن خدابخش عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و 2 برنز سهم بانوان ووشو کار سمنانی در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی تهران بود.
وی با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در این رقابت ها در سبک «دی تانگ چوان» با هم به رقابت پرداختند، تصریح کرد: آیناز غایبی در رده سنی نونهالان و وزن منفی 45 کیلوگرم مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.
خدابخش ادامه داد: شبنم کلامی، هانیه عرب صالحی و مریم مختاری در رده سنی جوانان و به ترتیب در وزن های منفی 48، منفی 56 و منفی 60 کیلوگرم ووشوکاران سمنانی این رقابت ها بودند که موفق به کسب مدال طلا شدند.
وی ابرازداشت: فاطمه طالع زاده در وزن منفی 52 کیلوگرم، پریسا ملک احمدی در ورزن منفی 65 کیلوگرم و فاطمه عاشوری در وزن منفی 70 کیلوگرم ووشوکاران رده سنی جوانان این استان در این رقابت ها مدال نقره را به خود اختصاص دادند.
سرپرست هیات ووشو استان سمنان با اشاره به اینکه کیمیا افتخاری در رده سنی بزرگسالان و وزن منفی 45 کیلوگرم مدال نقره را به گردن آویخت، یادآورشد: فاطمه زهرا حسین پور در وزن منفی 60 کیلوگرم و مهسا سادات حسینی در وزن منفی 70 کیلوگرم در این رده سنی در رقابت های قهرمانی کشور مدال برنز را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور دوم اسفند 97 در تهران آغاز شد و شامگاه جمعه سوم اسفند به پایان رسید.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.