به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز شنبه با اشاره به اجرای برنامه های مقطعی پلیس آگاهی، به خبرنگاران اظهار داشت: طرح های ویژه کوتاه مدت در مبارزه با قاچاق کالا با به کارگیری تمام توان عملیاتی از جمله برنامه های مقطعی پلیس آگاهی است که نتایج خوبی را نیز به همراه داشت.
وی بیان کرد: در اجرای طرح 48 ساعت گذشته پلیس آگاهی استان سمنان، 11 نفر از عاملان قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.
قاسمی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی، 6 دستگاه خودرو را به خاطر حمل انواع کالای قاچاق از جمله موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه، رول های کاغذ دیواری و زغال در اجرای طرح 48 ساعته توقیف کردند.
وی با اشاره به دیگر کالاهای قاچاق کشف شده پلیس در این طرح مانند سوخت، توتون و تنباکو، دام و احشام تصریح کرد: بنابر برآورد و اظهار نظر کارشناسان امر، این کشفیات بالغ بر 7 میلیارد و 615 میلیون ریال ارزش دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با هشدار جدی به اخلال گران امنیت اقتصادی، یادآور شد: عموم مردم با نیروی انتظامی به منظور حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق همکاری کرده و هرگونه اطلاعات خود را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
به گزارش نیروی انتظامی استان سمنان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این استان در 10 ماه ابتدایی سال 97 بیش از 487 میلیارد و 660 میلیون ریال بود که نسبت به سال گذشته، 287.5 درصد افزایش داشت.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.