به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، به بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: اصلی ترین مخاطب بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب هستند که باید توجه بیشتری به آن ها داشته باشیم.
امام جمعه موقت دامغان اضافه کرد: برای پیروی از فرمان رهبر انقلاب، باید برای جوانان فرصت ایجاد کنیم تا در میدان حاضر شوند و بدانیم که انقلاب و جنگ تحمیلی نیز با حضور جوانان به پیروزی و اقتدار رسید.
رستمیان ادامه داد: مقام معظم رهبری با دقت تمام و تجربه 40 ساله انقلاب، این بیانیه را به عنوان خط مشی راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران در آینده نگاشتند که باید همه ما مردم و مسئولان، آن را فرا بگیریم.
وی به نزدیکی ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و هفته گرامیداشت مقام مادر اشاره و تصریح کرد: مهم ترین و والاترین جایگاه عالم جایگاه مادر است که انسان را به دنیا می آورد و وظیفه تربیت فرزندان را برعهده دارد.
رستمیان بهترین سرمایه معنوی برای مادران را تربیت فرزند صالح دانست و گفت: لذت عاطفه مادری برای فرزندان، عاملی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در بزرگسالی است.
وی خاطر نشان کرد: سوم اسفند سالروز تجلیل از اسرا و مفقودان است که باید خاطرات این آزادگان را بخوانیم و بدانیم که جوانان ما برای حفظ کشور درد و رنج های بسیاری را تحمل کردند.
امام جمعه موقت دامغان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار گفت: نیروهای نظامی در کشور همه هستی خود را برای امنیت و آرامش کشور گذاشتند که امروز ایران در اوج اقتدار در منطقه حضور دارد.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.