نعمت الله نعمتی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین رویداد بزرگ دارویی کشور از روز چهارشنبه یکم اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان آغاز شد و بعد از 50 ساعت رقابت طی سه روز، امروز خاتمه یافت.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اضافه کرد: این رویداد با توجه به فراخوان کشوری در قالب 51 تیم از شهرهای دامغان، سمنان و شاهرود برگزار شد که در پایان مسابقات سه تیم از دانشکده داروسازی دامغان موفق به کسب مقام و معرفی ایده های برتر شدند.
وی یادآور شد: علیرضا نقویان، هلیا عزیزی و مریم حسین زاده سه دانشجوی داروسازی دانشگاه آزاد واحد دامغان توانستند به عنوان سرگروه تیم های خود، مقام اول تا سوم این رقابت ها را کسب کنند.
نعمتی اضافه کرد: از بین 51 شرکت کننده رویداد بزرگ استارتاپ ویکند دارو، غذا و سلامت، 10 تیم به مرحله دوم رسیدند و بعد از تکمیل کردن بوم کسب و کار و تحویل آن به هیات داوران مورد ارزیابی قرارگرفتند که در پایان به سه تیم برتر منتخب، تندیس زرین، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا شد.
وی تصریح کرد: ایده های سه تیم برتر این رویداد، با همکاری مرکز رشد علوم دارویی این واحد دانشگاهی از محل تعهدهای قراردادهای استارآپ، تجاری سازی می شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: هدف از برگزاری این رویداد، بررسی، مطالعه محیطی و دریافت ایده های نوین دارویی در زمینه غذا، دارو و سلامت بوده است.
به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دامغان دارای دانشکده های داروسازی، حقوق، علوم پایه، علوم کشاورزی و صنایع غذایی، فنی و مهندسی است که قریب به سه هزار و 600 دانشجو در 150 رشته و گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در آن تحصیل می کنند.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.