علی اکبر صیادجو روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بخشی از افزایش قیمت بی مورد برخی کالاها در بازار به دلیل بیان دیدگاه های غیرکارشناسی از سوی بعضی مسئولان است و دستگاه های اجرایی در ارایه گزارش ها تمام ضوابط و شرایط جامعه را در نظر بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته به دلیل افزایش قیمت دلار و طلا در بازار قیمت برخی کالاهای تجملی و غیرتجملی در بازار افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان ادامه داد: اکنون برخی از شرکت های با نشان تجاری نامدار در آستانه عید نوروز قیمت برخی از کالاهای خود را افزایش دادند که این اقدام مشکلات زیادی را برای خرده فروشان و اقشار متوسط جامعه ایجاد می کند.
صیادجو تصریح کرد: رایزنی در رابطه با افزایش دستمزد کارمندان و کارگران برای سال مالی آینده در افزایش قیمت برخی کالاها تاثیرگذار بوده و واحدهای تولیدی برای مدیریت هزینه ها از اکنون قیمت برخی کالاها را افزایش دادند.
وی اضافه کرد: نرخ خدمات مانند جابه جایی کالا با خودروهای سنگین در ماه های گذشته افزایش قابل توجهی داشته و قیمت برخی مواد اولیه مانند پلاستیک و آهن با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان گفت: افزایش قیمت برخی کالا به صورت خودجوش نیست بلکه عوامل مختلفی در این امر نقش دارد.
به گزارش ایرنا، در شهرستان سمنان 10 هزار واحد صنفی و 270 واحد صنفی لوازم خانگی وجود دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.