احمد رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مسابقات موتور کراس استانی با شرکت 26 موتور سوار از شهرهای استان سمنان در پیست موتورسواری شهدای دامغان در سه کلاس 26 بهمن برگزار شد که تیم های دامغان، سرخه و شاهرود، در بخش امتیاز تیمی به ترتیب اول تا سوم شدند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان دامغان اضافه کرد: در کلاس پیشکسوتان به ترتیب امیر خواجه زاده از دامغان، محسن یعقوبی از سرخه و حسین گواهی از شاهرود مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.
رضایی به اسامی برتر در کلاس 250 سی سی اشاره و تصریح کرد: در این بخش از مسابقات به ترتیب مصطفی تیموری از دامغان، عباس نطنزی از سرخه و امیرحسین قائمی از سرخه مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی اظهار داشت: در کلاس 450 سی سی جواد حمزه بیگی از دامغان موفق به کسب مقام اول شد و ابوالفضل حمزه بیگی از دامغان و حسین شکرالله از سرخه مقام دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان دامغان تصریح کرد: در پایان این مسابقات که به مناسبت سالگرد 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.
به گزارش ایرنا، استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد، سه هزار و 700 ورزشکار سازمان یافته در 38 هیئت ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.