علیرضا آشناگر عصر سه شنبه در نشست امام جمعه و اعضای شورای شهر دیباج با استاندار سمنان در سالن شهرداری این شهر افزود: کل بودجه عمرانی استان در سال جاری، چهار هزار و 650 میلیارد ریال است که از این میزان، 2 هزار و 350 میلیارد ریال تخصیص پیدا کرده است.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا منابع موجود را مدیریت کنیم و به درستی از این میزان اعتبارها استفاده کنیم.
آشناگر گفت: آمریکا بزرگترین دشمن ملت ایران است که در 40 سال گذشته مردم ما با قدرت در مقابل استکبار و توطئه های آن ها ایستادگی کردند.
وی افزود: پس از برجام، جنگ تمام عیار آمریکا علیه ایران آغاز شد که مردم ما علیرغم مشکلات کشور به موفقیت های قابل قبولی در توسعه دست پیدا کرده اند.
آشناگر به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و افزود: ملت ایران در این روز با شور و اشتیاق به صحنه آمده و اعلام کردند اجازه نخواهند داد مردم و نظام در برابر دشمن به زانو درآیند.
وی شاخص های توسعه را وابسته به منابع دانست و افزود: دولت با سختی کشور را اداره می کند تا بتواند در برابر زورگویی های دشمن ایستادگی کند.
آشناگر ادامه داد: دیباج به تناسب جمعیت خدمات خوبی دارد که میزان اعتبارهای این شهر به نسبت اعتبارهای استانی رقم قابل توجهی است.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: دیباج از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده شود.
به گزارش ایرنا، شهر دیباج یکی از شهرهای شمالی شهرستان دامغان در استان سمنان است که در 55 کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.
استاندار سمنان به منظور کلنگ زنی طرح جامع امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) دامغان ، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت دیباج، دیدار با شورای شهرهای دیباج و کلاته رودبار به دامغان سفر کرد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.