علی اصغر مجد عصر سه شنبه در نشست استاندار سمنان با مسوولان دامغان، اعضای شورای شهر و جمعی از مردم دیباج در شهرداری این شهر ابراز داشت: 25 میلیارد ریال تسهیلات به منظور حمایت از واحد صنعتی آلدا و 45 میلیارد ریال تسهیلات به واحد اشراق پرداخت می شود.
فرماندار دامغان گفت: در دهه فجر امسال، 221 طرح در شهرستان دامغان با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال در بخش دولتی به بهره برداری رسید که از این مبلغ 45 میلیارد ریال سهم شهر دیباج بوده است.
وی خاطر نشان کرد: 2 طرح مهم سالن ورزشی و مجتمع فرهنگی و هنری شهر دیباج از طرح های مهم این شهر است که در حال حاضر حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مجد گفت: 107 میلیارد ریال اعتبار از سال 96 تاکنون برای 23 طرح شهر دیباج در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این میزان اعتبار ابلاغ شده شامل امامزاده محمد (ع) دیباج، تکمیل خانه عالم، راه های دسترسی مزارع، تکمیل ناحیه صنعتی دیباج،ایستگاه هواشناسی شهر دیباج، تکمیل گلزار شهدا، 97 هکتار سیستم آبیاری تحت فشار و احداث پایگاه بهداشتی دیباج بوده است.
امام جمعه شهر دیباج نیز در این نشست گفت: شهر دیباج از نخبگان و فرهیختگان زیادی برخوردار است که مورد بی مهری قرار گرفته اند.
حجت الاسلام سید جلیل قدمی تصریح کرد: مسئولان در خدمت رسانی به مردم با یکدیگر مسابقه بگذارند و در راه گره گشایی مشکلات مردم حرکت کنند.
وی افزود: تعداد شهدا و ایثارگران شهر دیباج نشان دهنده تعهد مردم این شهر به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه دیباج گفت: دیباج از ظرفیت های بسیاری برخوردار است که مسئولان باید با توجه به این شهر، از ظرفیت ها به نحو مطلوب بهره برداری کنند.
به گزارش ایرنا، شهر دیباج یکی از شهرهای شمالی شهرستان دامغان در استان سمنان است که در 55 کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.
استاندار سمنان به منظور کلنگ زنی طرح جامع امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) دامغان ، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت دیباج، دیدار با شورای شهرهای دیباج و کلاته رودبار به دامغان سفر کرد.
شهر دیباج در ۵۵ کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.