به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع خدماتی، رفاهی امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) دامغان گفت: این شهرستان با پیشینه تاریخی غنی، ظرفیت های موجود و تعداد بالای اماکن گردشگری، می تواند نهایت بهره را از فرصت جذب گردشگر ببرد.
استاندار سمنان گفت: با احداث مجتمع خدماتی و رفاهی امامزادگان در این مکان، علاوه بر مردم شهرستان، زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نیز از این موهبت بهره مند می شوند.
آشناگر اضافه کرد: استان سمنان در مسیر مشهد و حرم امام رضا (ع) سالانه 19 میلیون تردد دارد که همه شهرهای استان باید از این ظرفیت استفاده کنند.
استاندار سمنان ادامه داد: جذب مسافران عبوری از دامغان در سایه بهره برداری صحیح از ظرفیت های گردشگری و تاریخی، می تواند زمینه پیشرفت شهر را فراهم کند.
به گزارش ایرنا، مجموعه امام زاده جعفر (ع) شامل بقعه امامزاده جعفر (ع)، بقعه امامزاده محمد (ع)، آرامگاه شاهرخ و بنای چهل دختران وجود دارد است که قدمت آن‌ ها به حدود یک هزار و 250 سال قبل و به دوره سلجوقی می‌ رسد.
استاندار سمنان به منظور کلنگ زنی طرح جامع امامزادگان جعفر (ع) و محمد (ع) دامغان ، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت دیباج، دیدار با شورای شهرهای دیباج و کلاته رودبار به دامغان سفر کرد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.