به گزارش ایرنا، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، شکوه و مشروعیت نظام جمهموری اسلامی ایران را بار دیگر به رخ جهانیان می کشد و دشمنان نظام برای چندمین بار شکست خود را در رسیدن به اهداف شوم شان در خاک ایران احساس می کنند.
نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مشروعیت، محبوبیت و مقبولیت شکل گرفته است و روز 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و نشان از قدرت، اقتدار و غیرت ایران و ایرانی است.
**مردم در راهپیمایی حضور پرشور داشته باشند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان این که انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است، گفت: مردم با حضور پر شور خود، بر سربلندی و عزت کشور می افزایند و سرافکندگی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی را رقم می زند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی افزود: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، بر عزت و اقتدار ملت ایران می افزاید و حضور پرشور در راهپیمایی یک وظیفه است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی تنها حکومت در جهان است که وابسته به هیچ جریانی نیست و از هیچ کشوری خط نمی گیرد، قبل از انقلاب کسی جرات نداشت به حکومت پهلوی نقد داشته باشد و امروز می بینیم مردم آزادانه به مسئولان نقد می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اضافه کرد: شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) برای انسان های سطحی نگر قابل درک نیست و این شخصیت فرهیخته، مردم سالاری دینی را در کشور به معنی واقعی ایجاد کرد.

**مشتی محکم بر دهان یاوه گویان با حضور پررنگ در راهپیمایی
امام جمعه موقت سمنان گفت: حضور مردم در راهپیمایی به منزله مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است و ضرورت دارد ملت غیور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با توجه به شرایط فعلی حضور پرشور داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس با بیان این که دشمن با ساده انگاری انقلاب اسلامی به دنبال شکستن ابهت انقلاب است، گفت: دنیا به برکت این انقلاب نگرش عظیم به آزادی پیدا کرده است، حضور پر شور در راهپیمایی بر اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزاید.
عبدوس ابراز داشت: هدف از انقلاب اسلامی پیوستن به انقلاب جهانی در سایه معنویت به ابدیت بود و انقلاب اسلامی تا انقلاب حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.
امام جمعه موقت سمنان خاطر نشان کرد: کشور هشت سال درگیر جنگ و بعد از آن همیشه زیر فشار و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان قرار داشت، اما با وجود تمامی این مشکلات اکنون به واسطه دستاوردها و موفقیت ها در جهان حرفی برای گقتن دارد و اسم کشور وحشت به جان دشمنان می اندازد.

**نمایش قدرت کشور در سایه حضور باشکوه
امام جمعه شاهرود گفت: مردم ایران با وجود همه مشکلات بزرگ و کوچک ، برای نشان دادن غرور ملی خود راهپیمایی 22بهمن را باشکوه تر از همیشه برگزار می کنند.
حجت الاسلام عباس امینی افزود: 22 بهمن روز استقلال همه مردم است و به هیچ گروه و شخص خاصی تعلق ندارد.
امام جمعه شاهرود تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران می افزاید و موجب شکست دشمن در رسیدن به اهداف پلیدش می شود.

**شرکت در راهپیمایی وظیفه هر ایرانی
امام جمعه دامغان گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سبب کوری چشم دشمنان است و بر هر ایرانی وظیفه است تا در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پررنگ داشته باشد.
حجت الاسلام سید محمد حسینیان اظهار داشت: امروز قدرت و اقتدار کشور در جهان گسترش یافته و شکوه حضور ملت غیور ایران در راهپیمایی براین اقتدار می افزاید.
وی تصریح کرد: به برکت حرکت امام راحل، خون شهدا و رشادت های نیروهای انقلابی، بسیاری از ملت ها با درس گرفتن از انقلاب اسلامی ایران، در حال ایجاد استقلال در کشور خود هستند.
امام جمعه دامغان گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه موجب خنثی سازی دسیسه و توطئه دشمنان می شوند.

**استکبارستیزی مهمترین پیام راهپیمایی 22 بهمن
امام جمعه مهدیشهر با بیان این که 22 بهمن امسال حساسیت بالایی دارد، گفت: امسال دشمنان 2 جنگ اقتصادی و روانی علیه ملت ایران به راه انداخته اند و در صدد هستند با تشدید تحریم ها، گرانی و ایجاد شبه در افکار عمومی، مردم را از اصل انقلاب مایوس کنند.
حجت الاسلام محمد بارانی افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به منزله دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دفاع از آرمان های انقلاب و شهدا و استکبارستیزی ملت شریف ایران است.
وی با بیان این که نگاه دشمنان به حضور ملت در راهپیمایی است، ادامه داد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یک وظیفه واجب و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان است و هرچه راهپیمایی با شکوه تر برگزار شود از شدت تحریم ها و تهدیدات کاسته می شود.
امام جمعه مهدیشهر خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم گره خورده است و مردم با حضور پرشور خود مهر تایید بر مشروعیت و مقبولیت نظام می زنند و بر اقتدار کشور در عرصه های جهانی می افزایند.

**ایران بر بلندای قله افتخار به واسطه شکوه حضور
امام جمعه شهمیرزاد با بیان اینکه عدد 40 در آیین ایرانی و اسلامی مقدس است و 40 ساله شدن انقلاب خود مایه فخر و مباهات است، گفت: در دنیا انقلاب های زیادی مانند انقلاب کبیر فرانسه، روسیه و الجزایر شکل گرفت اما هیچ کدام از انقلاب ها بیشتر از 15 سال باقی نماندند.
افزود: رمز ماندگاری و تداوم درخت تنومند انقلاب اسلامی با وجود مشکلات و تحریم ها، مردمی بودن، وحدت و انسجام است.
حجت الاسلام سید داود احمدپناه ادامه داد: در کشور مشکلاتی وجود دارد که زندگی برای مردم را دشوار کرده است اما ملت غیور ایران پشتیبان رهبری، پایبند به نظام، انقلاب و شهدا هستند و با حضور پر شور خود در راهیپمایی فرصت سوء استفاده به دشمنان نمی دهند.
وی ابراز داشت: بر هر ایرانی حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیف واجب است و با توکل بر خداوند و حضور پرشور ملت ایران در روز موعود برگ زرینی در تاریخ انقلاب ورق می خورد.
احمدپناه گفت: مردم با حضور پر شور در راهپیمایی به وظیفه خود عمل می کنند اما ضرورت دارد مسوولان بیش از پیش به مردم صبور و غیرتمند خدمت کنند.

**حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد غیرت ملت است
امام جمعه میامی گفت : حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد غیرت ، وحدت و حضور ملت بزرگ و ولایت مدار ایران در تمام صحنه ها است.
حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفایی پور با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی افزود: رسیدن به استقلال ثمره خون شهیدان ، پیروی از امام (ره) و رهبری و استقامت مردم در برابر مشکلات است.
وی گفت: امروز باید حسین زمان خود را بشناسیم و برای اعتلای کشور تلاش کرده با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را خنثی نماییم .
امام جمعه میامی با بیان این که تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان از اولویت هاست، ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به عزت و استقلال ما از تمام ابزارها و فضای مجازی استفاده می کنند.
وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب تلاش کنند.
امام جمعه میامی بیان کرد: تحریم و جنگ اقتصادی استکبار در سایه اتحاد ملت بزرگ ایران با شکست مواجه می شود و یک بار دیگر ایران اسلامی از این توطئه سربلند بیرون می آید.

**وحدت، پیام شکوه حضور
امام جمعه سرخه گفت: انقلاب اسلامی به برکت رهبری امام خمینی(ره) و حضور مردم حزب اللهی و یاری خداوند شکل گرفته است.
حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر افزود: انقلاب اسلامی انقلاب مردمی بوده و تمام اقشار جامعه در شکل گیری انقلاب نقش داشته اند و همواره وحدت و انسجام ملت ایران در جهان مثال زدنی است.
وی با بیان این که دشمنان چشم دیدن 40 سالگی انقلاب را ندارند، ادامه داد: ضرورت دارد به دلیل وجود حساسیت های منطقه ای و بین المللی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشند.
وی تصریح کرد: حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار، انسجام، وحدت و استقلال کشور را به رخ جهانیان می کشد و موجب شکست دشمن در رسیدن به اهداف پلیدش می شود.
امام جمعه سرخه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یک وظیفه است و هر ایرانی باید با حضور پرشور خود به این وظیفه عمل کند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.