به گزارش ایرنا، سمنانی های غیرتمند و همیشه درصحنه راس ساعت 21 بر بام خانه ها، خیابان ها و محله های مختلف شهر فریاد الله اکبر سردادند و از گوشه و کنار شهر در ظلمت شب تا دقایقی تنها صدای تکبیر به گوش می رسید.
مردم سمنان از خردسال گرفته تا کهنسال در سرمای زمستان بر بام خانه ها آمدند تا همه با هم یک صدا بگویند ایران و ایرانی تا لحظه مرگ به پای آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره ) ایستاده است.
فریاد الله اکبر هزاران عاشق و رهرو خون پاک شهدا و امام راحل در این شب به یادمادنی بر پشت بام ها، یادآور فریادهای ملت مظلوم ایران در روزهای پیش از انقلاب و تداعی کننده خروش، اعتراض و عظمت ملت ایران در آن روزهای خفقان است.
نوای الله اکبر در واقع فریادهای آکنده از خشم، نفرت و آه مادران و پدرانی بود که فرزندانشان به دست رژیم طاغوت کشته شدند، فریاد خشم فرزندی بود که نظام سلطه پدر عزیزش را از او گرفته بود و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم سمنان با اقتدار بار دیگر به یاد آن روزها و پاسداشت خون شهدا گلبانگ الله اکبر سر دادند.
گلبانگ الله اکبر در واقع فریاد آزادی ملت ایران در چهل سال پیش است، فریادی که وقتی در آسمان طنین انداز می شد ترس را به جان طاغوتیان و نظام ظلم و سلطه روانه می کرد و سرانجام این فریادها کارساز شد و و رژیم ستمشاهی را از صحنه روزگار محو کرد.
به گزارش ایرنا، ساعت 21 امشب در سراسر کشور، به شکرانه به ثمر نشستن خون هزاران شهید و پیروزی انقلاب اسلامی، گلبانگ الله اکبر، از فراز مساجد و پشت بام خانه های مسکونی به آسمان برخاست.
در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم چنین آسمان شهر سمنان نورافشانی شد.
گزارش خبرنگاران ایرنا از سایر شهرستان ها و شهرهای استان سمنان نیز حاکیست مردم با شور خاصی در آیین غرورانگیز طنین انداز کردن بانگ الله اکبر شرکت کرده اند.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.