علیرضا آشناگر روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شهر سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: ملت همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بر افتخارات و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.
وی با بیان این که شکوه حضور نمایش همدلی ملت ایران است، ادامه داد: مردم با حضور با شکوه، پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی ثابت کردند تا آخرین نفس برای دفاع از خاک میهن در برابر بیگانگان و بدخواهان خواهند ایستاد.
وی ابراز داشت: دشمن در چند سال گذشته با اعمال تحریم های ظالمانه و ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد فاصله بین ملت و نظام بود، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط پایانی بر یاوه گویی دشمنان است.
آشناگر تصریح کرد: مردم سمنان با حضور پرشور در راهپیمایی علاقه، ارادت، همبستگی، دلدادگی و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند و پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت کردند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در 40 سالگی انقلاب با ترفند، بدعهدی و فریبکاری در صدد نابودی انقلاب بودند، اما با درایت و هوشیاری مردم و حضور حماسی در راهپیمایی دسیسه ها و توطئه های دشمنان نافرجام ماند.
استاندار سمنان گفت: مردم ایران با وجود برخی مشکلات، همواره از عزت نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند و اجازه دست درازی و یاوه گویی به بدخواهان نظام اسلامی ایران نمی دهند.
به گزارش ایرنا، مردم استان سمنان در 72 نقطه در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور مقتدرانه خود را به نمایش گذاشتند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.