خشایار نیکخو عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با هماهنگی ،همدلی و تلاش خانواده تکواندوی استان سمنان رتبه تکواندوی این استان از 25 به 15 در کشور بهبود یافته است.
وی با بیان اینکه در تقویم آزمون های سال 98 فدراسیون تکواندو متقاضیان آزمون ارتقای کمربند دان سه و چهار کشور در استان سمنان گردهم خواهند آمد، تاکید کرد: این آزمون کشوری در خردادماه آینده در مرکز استان سمنان یا یکی از شهر های تابعه آن برگزار می شود.
دبیرکمیته آزمون فدراسیون تکواندو کشورگفت: این ورزش المپیکی محبوب بین جوانان و نوجوانان توانمندی های بسیار خوبی در شاهرود و استان سمنان دارد.
نیکخو برپایی آزمون ارتقای کمربند قرمز تا دان 2 تکواندوی آقایان و بانوان استان سمنان به میزبانی شاهرود در سالن 9 دی سپاه ناحیه شاهرود رایکی از ظرقیت های این استان برشمرد.
وی قهرمانی جهان پارا تکواندوی کشور را به جامعه تکواندوی کشور و علاقمندان این رشته به عنوان یک موفقیت برون مرزی جدید تبریک گفت.
وی تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان ، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تکواندو کار، بررسی زیرساخت ها و امکانات ورزشی سالن های تکواندو و برپایی آزمون ارتقای کمربند قرمز تا دان 2 استان را از مهمترین اهداف سفر به شاهرود دانست .
آزمون دوره 249 ارتقای کمربند قرمز تا دان 2 تکواندوی بانوان و آقایان استان سمنان در سالن 9 دی سپاه ناحیه شاهرود در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد.
استان سمنان هفت هزار نفر تکواندو کار دارد که سه هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می دهند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.