طاهره گلریز روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پایان رقابت های وزن منفی 70 کیلوگرم دنیا آقایی جودوکار سمنانی مقام قهرمانی و مدال طلای مسابقات جودو بانوان کشور را تصاحب کرد.
وی با بیان اینکه اعظم عبدالهی از گیلان در این وزن به نائب قهرمانی دست یافت، تصریح کرد: مهتاب باغچقی از خراسان شمالی و زهرا خانیان از همدان نیز به طور مشترک در بیست و هفتمین دوره رقابت های جودو قهرمانی بانوان بزرگسال کشور و انتخابی تیم ملی، در این وزن سوم شدند.
گلریز ادامه داد: فاطمه فراتی دیگر جودوکار این استان در وزن منفی 48 کیلوگرم به طور مشترک با پریسا شهجری از استان مرکزی سوم شد.
وی خاطرنشان کرد: شیوا جهانگیری از همدان با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی وزن منفی 48 کیلوگرم بیست و هفتمین دوره رقابت های جودو قهرمانی بانوان بزرگسال کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد و زهرا جامعی از خراسان رضوی دوم شد.
نائب رئیس هیات جودو استان سمنان یادآور شد: بیست و هفتمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بانوان بزرگسال کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 170 بانوی جودوکار در قالب 24 تیم از استان های مختلف در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضوی رشت برگزار شد.
به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین دوره رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه مبارک فجر، از روز چهارشنبه هفدهم بهمن 97 در رشت آغاز شد و جودوکاران حاضر در این دوره از رقابت ها طی روزهای اول و دوم در مسابقات انفرادی و در هفت وزن با هم به رقابت پرداختند، نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و در روز سوم و پایانی نیز، جودوکاران به صورت تیمی با هم به رقابت می پردازند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.