به‌گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان با چندتن از فعالان اقتصادی گرمسار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: هر مترمربع زمین در شهرک صنعتی ایوانکی بیش از یک میلیون و 300 هزار ریال به فروش می رسد و فعالان اقتصادی انتظار دارند در مقابل این درآمدزایی شرکت شهرک های صنعتی استان، زیرساخت هم در این شهرک ها توسعه یابد.
وی خاطرنشان کرد: کم آبی یکی از چالش های اساسی در اجرای طرح های اقتصادی در نواحی و شهرک های صنعتی گرمسار است و مسئولان امر برای رفع این چالش اقدام های جدی تری انجام دهند.
نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فعالان اقتصادی قابل توجه ای برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت گرمسار اعلام آمادگی کرده اند که باید با رفع مشکلات زیرساختی جوابگوی این میزان سرمایه گذاری در غرب استان سمنان باشیم.
کاتب تصریح کرد: تولیدکنندگان گرمساری با اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی برای توسعه روز افزون در ایران اسلامی گام برمی دارند و مسئولان و صاحبنظران با هم افزایی برای حمایت از بخش از تولید اقدام های جدی تری انجام دهند.
وی افزود: شهرک آرادان هم پای دیگر نواحی و شهرک های صنعتی استان سمنان در دهه های گذشته توسعه پیدا نکرده است و مسئولان با هم افزایی و جدیت برای راه اندازی دوباره شهرک اشتغال آفرین اقدام کنند.
نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همدلی برای توسعه کسب و کار در غرب استان در بین مسئولان دستگاه های اجرایی وجود دارد و مسئولان استانی با جدیت تمام موانع بخش تولید گرمسار بردارند.
از مجموع 2 هزار و 10 واحد تولیدی فعال در استان سمنان 30 درصد آن در شهرستان گرمسار مستقر است.
علیرضا آشناگر استاندار سمنان برای افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر امروز پنجشنبه به غرب استان سمنان سفر کرده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.