به‌گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست با چندتن از فعالان اقتصادی گرمسار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: در برخی مواقع برای ارایه تسهیلات به بخش روستایی استان سمنان به دلیل افزایش حریم شهری با مشکل مواجه می شویم و تا پایان سال 97 برای رفع این مشکلات تصمیم گیری جدی می شود.
وی خاطرنشان کرد: فرایندهای اداری برای ارایه خدمات به بخش صنعت استان سمنان کاهش یابد و با رعایت قوانین برای رونق بخش تولید در کشور گام برداریم.
آشناگر اضافه کرد: مشکل کمبود آب در شهرک های صنعتی گرمسار جدی است و آب مورد نیاز برای صنایع کم آب بر و برای بخش آشامیدنی و بهداشتی این مناطق می بایست تامین شود.
استاندار سمنان تصریح کرد: حفر یک حلقه چاه برای رفع مشکل کم آبی در بخش صنعت گرمسار در دستور کار است و چاه هایی که برای بخش آشامیدنی استفاده نمی شود در بخش صنعت استفاده شود.
وی افزود: دولت متعلق به همه مردم است و استان سمنان نیازمند رشد متوازن است و تمام نقاط استان را باید به یک چشم دید.
آشناگر ادامه داد: شهرستان گرمسار محکوم به توسعه است و رشد جمعیت در این منطقه با توجه به همجورای با مرکز کشور قابل توجه است.
استاندار سمنان اضافه کرد: ظرفیت های قابل توجه اقتصادی در غرب استان وجود دارد و مسئولان باید برای توسعه شهرک‌صنعتی آرادان کمک کنند.
به گزارش ایرنا، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
از مجموع 2 هزار و 10 واحد تولیدی فعال در استان سمنان 30 درصد در شهرستان گرمسار مستقر است.
علیرضا آشناگر استاندار سمنان برای افتتاح چند طرح اقتصادی و عمرانی در هفتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر امروز به غرب استان سمنان سفر کرده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.