به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه فجر در سالن همایش های شهید فهمیده آرادان، افزود: با وحدت و همدلی باید به دهه پنجم انقلاب برویم و در پایان چهار دهه تلاش مسئولان نظام قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: در این‌چهار دهه با وجد کارشکنی دشمنان شاهد پیشرفت های قابل توجهی در طول انقلاب بودیم و شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به معنی واقعی در ‌کشور تبلور یافته است.
استاندار سمنان اضافه کرد: با همت جوانان به برخی از مناطق ورود ممنوعه که دشمنان ایجاد کردند توانستیم به دانش های نانو، هسته ای، سلول های بنیادی دست پیدا کنیم.
آشناگر ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی مردم در تعیین سرنوشت خود موفق عمل کردند و نمونه آن حضور و مشارکت قابل توجه مردم در انتخابات است.
استاندار سمنان بیان کرد: مردم با انتخاب صحیح و درست و رای به افراد شاخص در زمان برگزاری انتخابات ها در کشور داور خوب در بیان عملکرد و دستاوردهای مسئولان و دولتمردان هستند.
وی تصریح کرد: مردم ایران با نظام سلطه مشکل دارند و ترامپ علت دشمنی خود با مردم ما را قدرت و نفوذ ایران در منطقه می داند.
استاندار سمنان اضافه کرد: بارها استکبارجهانی دشمنی خود علیه مردم ایران را اعلام کرده است و ترامپ جنگ تمام عیار اقتصادی و عملیات روانی را برضد ملت ما آغاز کرده است.
استاندار سمنان گفت: 40‌ سالگی انقلاب سن بلوغ است و نباید رویکردهای تخریبی در مقابل جناح های سیاسی در‌پیش بگیریم و هنر در ایران اسلامی اتحاد و همدلی است.

** برجان تصمیم نظام بود
آشناگر اضافه کرد: برجام تصمیم کل نظام بود اما اکنون بعضی ها خارج شدن آمریکا از این توافق بین المللی هسته ای را تقصیر دولت تدبیر و امید می اندازند.
استاندار سمنان تصریح کرد: برجام حاصل پیروزی عقلانیت و صلح خواهی ملت ایران است و حق غنی سازی ایران را جهانیان پذیرفتند.
وی تصریح کرد: بعضی از افراد در کشور استاد تخریب دولت های منتخب در کشور هستند و باید به دیدگاه های دولت های منتخب احترام بگذاریم.
استاندار سمنان گفت: هزینه های غیرضروری را در کشور و استان به حداقل برسانیم و نقدهای منصفانه را منتقدان جایگزین تخریب کنند.
آشناگر اضافه کرد: سمنان آمادگی استان نمونه برای دولت الکترونیک را دارد و درخواست جدی ما در این بخش از مناطق گرمسیر تا سردسیر استان از این شرایط بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: نرخ بیکاری در آرادان 4.1 است و این آمار بسیار عالی است و تا سال 1400‌ با برنامه ریزی آرادان به عنوان شهرستان بدون بیکار معرفی شود.
استاندار سمنان گفت: نرخ رشد جمعیت در آرادان کند است اما نرخ باسوادی در این شهرستان مطلوب است.
به گزارش ایرنا، در این آیین غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان و چند تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 669 طرح با چهار هزار و 180‌میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح و همچنین آغاز عملیات ساخت 100 طرح جدید عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر سه هزار و 680 میلیارد ریال آغاز می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.