فرماندار شاهرود روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: یک واحد تولید موتور سیکلت و دوچرخه سازی با سرمایه 23 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری رسید.
محمد کرم محمدی با بیان اینکه با راه اندازی این واحد برای 22 تن شغل ایجاد شده، تصریح کرد: این مجموعه سالانه توان ساخت 24 هزار دستگاه موتورسیلکت و دوچرخه را داراست.
وی ادامه داد: موتورسیکلت های هیبریدی، چهارچرخ جاده ای، برقی اسکوتر و غیر اسکوتر، ای کلاس 249 سی سی و کمتر و نیز ای کلاس 250 سی سی و بیشتر و همچنین دوچرخه های کوهستانی، مسابقه ای، معمولی و برقی پدالی توسط این شرکت ساخته می شود.
معاون استاندار سمنان گام نخست کمربندی شمال غرب شاهرود از مصلی تا میدان خبرنگار را از جمله دیگر طرح های افتتاح شده برشمرد و اظهار داشت: این کمربندی در مرحله نخست به طول یک کیلومتر و با اعتبار 10 میلیارد ریال ایجاد شده است.
محمدی ادامه داد: میدان شهید خلبان محمد حسین دامغانی نیز با مساحت یکهزار و 200 متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی به بهره برداری از گام دوم یک واحد تولید قارچ خوراکی نیز اشاره کرد و افزود: امروز همچنین عملیات اجرایی ساختمان جدید هواشناسی فرودگاه شاهرود با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 130 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 850 میلیون ریال در شهرستان شاهرود به بهره برداری می رسد.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.